A.C.E LAND

وبلاگی برای پسرای با استعداد A.C.E

ام وی changer منتشر شد

ام وی جدید پسرا منتشر شد^_^

خیلی قشنگه  و وایب خوبی داره

لینک بازدید

چرا اینقد خوبه هان؟

نه چرااااا من اعتراض دارممم

از امروز صبح تا الان نزدیک بیست بار گوشش دادممم اونم با صدای زیاد (سرم درد گرفت اصلا امتحان نکنید -_-)

وایییییی پریااااااااا نوتیفکشن پیامت نیومد اصلااااااا:"))))
دیدی چقدر خوب بودن پسرااااااا:)))))))
منم همینطور بیا بریم از بیت و ایس شکایت کنیممممممممم:")
دقیقاااا:")
راستی پریا تو خصوصی یه پیام بده کارت دارم:)❤
شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۰۸:۴۷ BitNa Shii ‌ ‌‌‌‌‍‍‍‍

پانیذ؟:|
وب باگابو چرا اینشکلی شده:|

دس رو دلم نذار گند زدم تو قالبش ولی درستش میکنم حتما
شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۱۷:۴۸ BitNa Shii ‌ ‌‌‌‌‍‍‍‍

الان درست میکنم خودم جرر

اینجا چیه منو اد کردییی(نگا وبی ک باش اومدمو)

بیا وب خودم بهت بگم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌼به اولین و تنها فن سایت
پادشاه های کانسپت جدید توی کیپاپ،
A.C.E خوش اومدید^_^🌼

🍀کپی با ذکر منبع آزاد🍀
Designed By Erfan Powered by Bayan