A.C.E LAND

وبلاگی برای پسرای با استعداد A.C.E

Savage MV

🎭Savage MV🎭

1080

720

480

جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۱:۳۶ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

خییییلییییی خووووبههههههه :))))) 

 

 

+الان پنجمین بار اینطور همچین پس زمینه‌ای میبینم :)))) عره ای جااااااااااااااانننننننننتنننن

اصلا این ام وی کراش منههههههههههه:)💜
من دیگه یادم نیست کجا بود از این جور پس زمینه دیدم:( (وی یک مولتی فن است ولی الان هیچی یادش نیست🙂💔)
اصلا اون تیکه اولش  که بیونگکوان می خونه قفلیه منهههههههه🙂💔💔💔

شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۰۰:۵۴ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

ههعققققققق خیلی :))))) 

مورد علاقه منه ಥ_ಥ 

 

+جججججرررررررررررر ایشکال نیداره😂💔 

 

من با Favorite Boys فنشون شدم (ಥ ͜ʖಥ)

اصلا انقدر خوبه دوست دارم تتوش کنم:))))))
می توT_T

+من هنوزم یادم نیومده اگه بهم بگی ممنون می شم😂💔🙂(دارم در دریای کم حافظگی غرق می شم@_@)

واییییی فیورت بویز که اصلا تو یه لول دیگست 🙂😍💔
منم تازه یه ساله فنشونم●_●

شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۶:۴۸ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

ویزی که یادمه موزیک ویدیو love shot از اکسو و موزیک ویدیو Come beak Home از وان آس *-* 

ولی اون دوتای دیگه یادم نمیاد /: 

 

من فقط چند ماهه فنشونم *-* 

ارههههه😍😍(وی ۶ ساله که اکسواله:)💔)
باید برم دوباره ام وی هامو ببینم 😂💔


گودو امیدوارم فنشون بمونییییی و باهم سر کامبک بعدی کلی ذوق کنیممممم💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌼به اولین و تنها فن سایت
پادشاه های کانسپت جدید توی کیپاپ،
A.C.E خوش اومدید^_^🌼

🍀کپی با ذکر منبع آزاد🍀
Designed By Erfan Powered by Bayan