A.C.E LAND

وبلاگی برای پسرای با استعداد A.C.E

حضور جون توی درامای bl تایید شد*^*

 

❜ تأیید حضور جون داخل درامای بی‌ال ' Tinted With you ' ❛

•• چند وقت پیش کاپل اصلی سریال ( کیم ته جونگ و یو هیون وو ) از خودشون با جون عکسی رو منتشر کردن و مشخص شد که جون نقش بازیگر کمکی رو داخل این دراما داره

 به گفته جون ( داخل ویلایو ) سریال از ماه بعد (۲۳ دسامبر ؟) از طریق Vivi به روی آنتن خواهد رفت 

▪️موضوع داستان: رومنس، فانتزی (بی‌ال)

دوتا بازیگرای اصلی سریالم یکیشون عضو Dongkiz 

اون یکی هم عضو سابق کی ان کی عه

شنبه ۲۹ آبان ۰۰ , ۱۹:۰۰ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

حیح")~

هق:")

زنجیر زدن*****

ای جووووون 

ایولللل 

من 

فوجوشی 

ام 

 

 

بی ال 

دراما میبینمممممم

ایولللللللللل

سینه زدنننننن:")
خیلی بی الشم مثل اینکه باحالههههههههه:")
کلا ایس زدن تو کار بی ال:")
اول واسه سریال بی ال او اس تی خوندن:")

الانم که از ایننننننن:")
وینیویمثویمثوثمصویمثتققمتبتب:")

یکی از اعضا آن سی تی هم قراره توی بی ال دراما بازی کنه 

یکی از اعضا ویکس هم توی کالر راشه

جمشون جمه 

عاااااااا:") کدوم یکی من خبر ندارمممم:")
اره می دونم:") هیونجونم که بود:")
اره دیگه کلا دارن می زنن تو کار بی ال😂❤

یادم رفته اگه یادم اومد بهت میگم

باشه مرسی*^*

اوکی بای لایف-

قسمت پنجمشم فکر کنم این هفته بیاد:")

عر من تا قسمت چهار دیدم T-T

عهههههههههههههه:"))))♡
راستی دلم واست تنگ شده پریاااااا:")♡

اییحح هارتم منمم :>>

بقلللل:")♡

حیح چرااا من ک همجا همه زمان هستم آماده پاسخگویی ب شما😔😂🤏🏻 بیا بخلممم🫂💗

اره ولی خوب من انقدر کار دارم که له می شممم:") ببخشید زودتر بهت پیام ندادمممم:")♡♡

اشکال ندارد منم تو امتحانام 🤌🏻😔

تنک یو:")♡
راستی با چند تا اکانت دیگمم رای دادم تو تلگرام به خطت:)(خیلی گوگولی نوشته بودیییی*-*)

هق تنکیو نتایج رو دادن دیگه میدونستم خیلی رای نمیارم چون عجله ای نوشته بودم 😂 بازم مرسیی💗

ولی بازم خیلی قشنگ تر از بقیه بوددددد:"))))))
ولکام:)
راستی پریا می دونم دیره واسه این سوال ولی نمونه دولتی قبول شدی یا نه؟

نچ😐😂💔 ولی مدرسه خوبی رفتم :]

اشکال نداره اصلا بیبی•-•♡♡♡♡♡
افرینD:
راستی توی استاتوس واتساپت ویوی یکی از ادیتا تو گذاشته بودی که خیلی بالا بود بابت اونم تبریکککک♡-♡

ولی خیلی جالبه ما شماره همو داریم آیدی تل هم داریم ولی بازم داریم اینجا میحرفیم😂

خیلیییی😹💔 
هر دوتامون زجر کشیدن تو بیانو دوست داریم:")💔😹

اوممم خیلی وقته چ خوب یادت مونده کوماوا😂💗

حق++

ارههه:") آخه اسم گرومی رو گفته بودی همه هم دنبالش می گشتن:")
و اینکه یه چیزی...
بقیه شو الان تو واتساپ بهت می گم:")
شمارمو عوض کردم ممکنه یهو واست نیاد:")

اوکیی

الان پیام دادم ولی فک کنم واتساپ هنگ کنه•-•
تو تل اون یکی شمارمو واست می فرستم*-*♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌼به اولین و تنها فن سایت
پادشاه های کانسپت جدید توی کیپاپ،
A.C.E خوش اومدید^_^🌼

🍀کپی با ذکر منبع آزاد🍀
Designed By Erfan Powered by Bayan