A.C.E LAND

وبلاگی برای پسرای با استعداد A.C.E

بیانیه بیت در خصوص سربازی جون:)+بیونگکوان ماه اپریل اعزام می شه

بیانیه بیت 📃

"▪️ سلام، بیت اینترکتیو هستیم.
این یک بیانیه در خصوص خدمت سربازی جون عضو A.C.E هست.

عضو A.C.E جون تماسی رو برای انجام وظیفه خدمت خودش در ارتش از تاریخ 7 فوریه روز دوشنبه به مدت یک سال و نیم دریافت کرد.

مکان و زمان اعزام سربازی خصوصی هست و بدون حضور فن سایت ها به محل اعزام خواهد شد.
این تصمیم از جهت امنیت و سلامت همگی در نظر گرفته شده، پس لطفاً توجه و همکاری های لازم رو داشته باشید.

ازتون درخواست میکنیم که عشق و حمایت گرم خودتون رو نسبت به جون تا زمان به پایان رساندن خدمتش نشون بدید. ❤️‍

ممنون.

بیت اینترکتیو "

+گریه،زاری و افسردگی شدید ادمین:")...

کی گفته من دارم گریه میکنم

من که ندیدم:")
همه در حال خوشحالی ایم...
اصلنم مخم نیست که نزدیک ۲ سال و خورده ای ایس ۵ نفره رو نمی بینیم نههههه؟T-T

دیگه قرار نست روزا رو با قوت قلبش بگذرونیم و شبا با شب بخیرش بخوابیم:))) بعدشم دیگه قرار نیس پسرا رو ببینیم.. تحملش رو ندارمممم

من جونو می خواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
درسته کنکور دارم ولی من پسرامو می خوامممممممم
تحمل ندارمممممم. اون از اکسوووووووووو اون از آن اند افففففففففففف اینم از ایسسسسسسسسسسس:")))))
یکی منو نجات بده:")

پیوند میکنی؟؟ *-*

مگه می شه نکنم هانی؟:")

نههه اصلا مهم نیستتت
اصلاااخیحسنبچصثحجنبحجنقب
اصنشم مهم نیس دیگه نمیبینیمش رو استیجا
اصنشم مهم نیس که دیگه پارت هایی در اینده تو اهنگا واسه اون نیست
اصنشم مهم نیس که دیگه لیدری نیستش
واب
ولم کنین یکی از بدترین خبرهایی که هربار میرینه به حال فنا رفتن یکی از افرادیه که دوسشون داریم

اصلااااااااا
اصلااااااااااا
اصلااااااااااااا
اصلنم مهم نیست که دیگه یه لیدر خنگ و کیوت و مهربون نیست فعلاا
اصلن مهم نیست که فردی که ازش امید می گرفتیم نیستتتنت
من امسال دیگه انقدر اعضای گروهای مورد علاقم رفتن سربازی نایی واسه له شدن ندارم:")

پیوند شدی❤میشه این یکی ادرسو بجای اون پیوند کنی اون وبم به چخ رفت😂💔

مرسی هانی*^*♡ حتماااا:") الان دیگه یعنی وب میره ندارید با پریا؟:")

چرا داریم اینه🤧🍷

عه به به:") اینو تو وب ویکتونم پیوند می کنم:")💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌼به اولین و تنها فن سایت
پادشاه های کانسپت جدید توی کیپاپ،
A.C.E خوش اومدید^_^🌼

🍀کپی با ذکر منبع آزاد🍀
Designed By Erfan Powered by Bayan