A.C.E LAND

وبلاگی برای پسرای با استعداد A.C.E

حضور جون توی درامای bl تایید شد*^*

 

❜ تأیید حضور جون داخل درامای بی‌ال ' Tinted With you ' ❛

•• چند وقت پیش کاپل اصلی سریال ( کیم ته جونگ و یو هیون وو ) از خودشون با جون عکسی رو منتشر کردن و مشخص شد که جون نقش بازیگر کمکی رو داخل این دراما داره

 به گفته جون ( داخل ویلایو ) سریال از ماه بعد (۲۳ دسامبر ؟) از طریق Vivi به روی آنتن خواهد رفت 

▪️موضوع داستان: رومنس، فانتزی (بی‌ال)

دوتا بازیگرای اصلی سریالم یکیشون عضو Dongkiz 

اون یکی هم عضو سابق کی ان کی عه

Changer Repackage Album

دومین ریپکیج آلبوم پسرا به اسم Changer🙂❤

Savage Performances

💎اجراهای Savage از پسرا💎

*درخواستی*

Changer MV

📱ام وی Changer🥰

تست کرونا چان

خوب این فکر کنم واسه ۳ هفته پیشه ولی باید پی گذاشتمش:")

الان هم حال جون بهتره هم چان

____

چان عضو ایس دومین عضو این گروهه که تستش برای کووید ۱۹ مثبت شده.😷

پیش از این در همین هفته اعلام شد که #Jun بعد از بروز علائم خفیف، به کووید ۱۹ مبتلا شده. با این که تست دیگر اعضای گروه یعنی چان و #KimByeongkwan منفی شد، هر دو محض احتیاط به قرنطینه خانگی رفتند.🛋

هشتم اکتبر، کمپانی ایس BEAT Interactive اعلام کرد که در قرنطینه خانگی، چان علائمی خفیف از ابتلا نشان داد و بعد از تست دوباره، ابتلای او هم تایید شد.💉

بیانیه‌ی کامل کمپانی به این شرح است:

«سلام این BEAT Interactive است.

صبح روز جمعه هشت اکتبر، تست عضو ایس، چان هم منفی اعلام شد. 

بعد از مثبت شدن تست عضو دیگر ایس، جون در روز چهار اکتبر، چان طبق دستورات مقامات سلامت به قرنطینه خانگی رفت.
طی قرنطینه خانگی، او علائم خفیفی نشان داد (درد ماهیچه) که جز علائم کووید ۱۹ محسوب میشد. در نتیجه او بلافاصله دوباره تست پی سی آر داد و نتیجه تست او امروز صبح مثبت اعلام شد. در ادامه‌ی دستورات مقامات سلامت، چان به مرکز قرنطینه خواهد رفت تا درمان‌های لازم را دریافت کند.

علت ابتلای جون به کووید ۱۹، ارتباط او با خانواده‌اش در چهارشنبه، ۲۹ سپتامبر بود و او بعد از آن از چهارشنبه تا جمعه، یعنی ۲۹ سپتامبر تا ۱ اکتبر با دیگر اعضای ایس تمرین داشته.
با این که او علائمی نداشته، روز ۱ اکتبر به او اطلاع داده میشه که یکی از اعضای خانواده که در ۲۹ سپتامبر ملاقات کرده، به کرونا مبتلا شده. پس از آن جون بلافاصله تست داد و اون زمان تستش منفی شد.
با این حال او قرنطینه خانگی را شروع کرد و روز یکشنبه علائمی نشان داد. در نتیجه ۳ اکتبر دوباره تست داد و ۴ اکتبر نتیجه تستش مثبت اعلام شد.

از ۲۹ سپتامبر تا ۱ اکتبر چان با دیگر اعضا تمرین داشته و در خوابگاه کنار هم زندگی کردند و حتی با این که جون از آن به بعد به قرنطینه خانگی رفت، ما فکر می‌کنیم که قبل از آن نیز جون به کووید ۱۹ مبتلا بوده.

با این که کیم بیونگ کوان در خوابگاه زندگی نمی‌کرد چون در حال حاضر ایس مشغول پروموشن نیست، او با دیگر اعضا و همچنین جون از ۲۹ سپتامبر تا ۱ اکتبر تمرین کردند؛ زمانی که جون هنوز از ارتباط برقرار کردن با بیمار کووید ۱۹ مطلع نبود. بعد از این که تست پی سی آر او (بیونگ کوان) در ۴ اکتبر منفی شد، او نیز در خانه‌ی خانواده‌اش به قرنطینه خانگی رفت و از این به بعد با دقت مراقب وضعیت خود خواهد بود.

در ادامه‌ی ابتلای جون، تمام اعضای ایس و کارکنان کمپانی تست پی سی آر دادند و تمام کارکنانی که با جون ارتباط داشتند به قرنطینه خانگی رفتند و در حال حاضر برای پیش‌گیری، در خانه کار می‌کنند.

کمپانی ما با جدیت به دستورات و راهنمایی‌های مقامات سلامت پایبند خواهد بود و ما در آینده در مورد بازگشت ایس به فعالیت تصمیم خواهیم گرفت.

تمام تلاشمان را برای تضمین بهبود سریع و امنیت جون و چان می‌کنیم.

سپاسگزاریم.»

 

🌼به اولین و تنها فن سایت
پادشاه های کانسپت جدید توی کیپاپ،
A.C.E خوش اومدید^_^🌼

🍀کپی با ذکر منبع آزاد🍀
Designed By Erfan Powered by Bayan