A.C.E LAND

وبلاگی برای پسرای با استعداد A.C.E

History of my Life(1D) cover by A.C.E

کاور اهنگ History Of My Life (که در اصل برای وان دایرکشنه) از پسرا🍭

Download

 

از وقتی اینو دیدم حالم یه جوری شده:)

دلم کامبک واندی می خواددددددد:") قرار بود ۲۰۲۱ باهم کامبک بدنننننن:") چرا یه دایرکشنر ۷ ساله رو چرا انقدر عذاب می دید:")

از اون طرف قرار نیست کامبک او تی فایو ایسم واسه چند سال داشته باشیم:"))))))

من کامبک می خواممممممممممممممممممم یونقوقویتقنقنف

 

میگم دیده فعالیت نمیکنین یا چیزی نیس بزارین ؟

راستش کلی چیز هست (از قدیم بیشتر چون الان ۲ تا از اعضا سربازین) ولی خوب من چون کنکوریم فقط اون چیزایی که خیلی مهم باشنو می ذارم:")
ولی خیلی دوست دارم بذارمشون.الانم که جون سریال بی الش داره پخش می شه خیلی دوست داشتم بذارم ولی وقت ندارم متاسفانه:")

اها 

فایتینگ 

سریال جون ساب داره ؟ 

من هنوز ندیدمش

اره:)
ولکام^-^♡
نمی دونم راستش ولی می گردم یکم اگه پیدا کردم می ذارمش:")
منم خودم هنوز وقت نکردم:")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌼به اولین و تنها فن سایت
پادشاه های کانسپت جدید توی کیپاپ،
A.C.E خوش اومدید^_^🌼

🍀کپی با ذکر منبع آزاد🍀
Designed By Erfan Powered by Bayan