A.C.E LAND

وبلاگی برای پسرای با استعداد A.C.E

هققق:")

پسرا ۳ روزه ترکیه هستن و دیروزم توی کنسرت اجرا داشتننن:")

*فکر کنم این دومین یا سومین باریه که میان ترکیه:")

 

*یعنی من هر وقت که پولاموتموم می کنم گردهای مورد علاقم بعدش توی خاور میانه کنسرت می ذارننن:")))💔

يكشنبه ۷ آذر ۰۰ , ۱۰:۱۱ 𝗣𝗥𝗜𝗡𝗖𝗘𝗦𝗦 𝗘𝗩𝗘𝗟𝗬𝗡

هق

هق تر:")
دوشنبه ۸ آذر ۰۰ , ۱۰:۱۵ 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃』 🦊💙

الان تو اخبار ترکیه نشونشون دادن... با اهنگ ترکی میرقصیدن خعلیی خوب بودن😅😂😂

ععهههههه:"))))) کدوم شبکههههه؟:")
اصلا دیگه با ترکی انس گرفتن پسرا انقدر با ترکیا مصاحبه کردن و رفتن ترکیه
دوشنبه ۸ آذر ۰۰ , ۲۰:۱۷ 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃』 🦊💙

تو اخبار صبحگاهی بود..اره حتی فنا رو هم نشون داد با لباس اسکویید گیم میرقصیدن مصاحبه هاشون هم نشون دادن... مامانم عاشق لباساشون شده بود فک میکرد بی تی اسه😂😅

 

KANAL D بود اشتباه نکنم...پیدا کنم لینکسو میفرستم...

عههه:") اره اون تیکه هایی که با فنا بودنو دیدمممم:") کلا خیلی حال کردن:")♡
عهههه بگو اینا ایسن استعدادشونم کمتر از اونا نیست:") البته بگما خود مامانمم همه گروهارو یا اکسو می بینه ا بی تی اس یا گرلز جنریشن😂💔

اهااا اوکی ^_^♡

سلام ممممم

 

خوب هستیییی⁦(TT)⁩

 

میگم یه وب خالی نداری که نیازش نداشته باشی؟⁦(TT)⁩

 

من لازم دارم اگه شرایط رو داری میشه بمن بدی

 

خیلی خیلیییییییییی خیلی خیلی ببخشید⁦(TT)⁩

سلامممممم^_^
مرسی من خوبم تو خوبییی؟

نه متاسفانه همه رو استفاده کردممم:")

ولی بیا یه چیزی بگم اگه می خوای می تونی دوباره با همین شماره ای که داری یه اکانت دیگه بسازی فقط باید ایمیلت یکی دیگه باشه^_^ بعد می تونی ۲ تا وب داشته باشی دوباره:")

نه بابا این چه حرفیههههههههههههه. ببخشید نتونستم کارتو راه بندازم:")

سلام میشه پیوندم کنی؟؟منم وبلاگتو پیوند کنم+-+

حتما^_^

مرسی:)

خواهش می کنم^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌼به اولین و تنها فن سایت
پادشاه های کانسپت جدید توی کیپاپ،
A.C.E خوش اومدید^_^🌼

🍀کپی با ذکر منبع آزاد🍀
Designed By Erfan Powered by Bayan