A.C.E LAND

وبلاگی برای پسرای با استعداد A.C.E

Down MV

خوبببب ام وی اومد بچه هااااا

( چون بازدیدا زیاد نیست تا بالاتر بره فعلا ام وی رو نمی ذارم😊)

یعنی هر کی نبینتش یکی از بهترینارو از دست دادهT_T

کلش هم که انگلیسیه . 

اصلا پسرا با این ام وی یه سبک جدیدو ساختن به نظرم💜

پس بهتره برید ببینیدششش💜( اخرشو حتما ببینید جر خوردنتون تضمینیه😂💔)

 

YouTube Link

 

(ببخشید دیر شد تا لینکو بزارم نت داغونه 😐💔)

لطفا خواهشا بازدید بزنید و لینکو با بقیه هم به اشتراک بزارید.

قوانین بازیدزدن رو هم رعایت کنید:

با اکانت ناشناس وارد نشید

بهتره به جای استفاده دوباره از لینک بالا سرچ کنید. A.C.E Down MV

حتما صدای گوشیتون بالای ۵۰ باشه

کیفیت ۴۸۰ به بالا

روی دور تند نزارید 

برای گوشی روی حالت فول اسکرین باشه توی لپ تاپ هم فقط یک صفحه باز باشه

روی پخش مجدد نزنید.

ام وی رو با فاصله چند دقیقه ای استریم بزنید و بینش بقیه ام وی ها رم نگاه کنید

و یه چیزی توی یک ساعت سعی کنید کمتر از ۴ بار بازدید بزنید.

لایک و کامنتم برای ام وی یادتون نره

فایتینگ چویی هااااا💜💜💜💜

 

 

 

 

عررررررررررر😱😱😱😱😱

 

امم یادم رفته بود وبو دنبال کنم الان سه هفته هست وبو گم کرده بودم😐💔الان دنبال کردم دوباره گم نکنمش😅😂

دیدی ام وی رو چقدر گوگولی بوددد؟؟؟💜💜💜🤩🤩🤩

کیوتتتتیییی😂💔💜 منم الان وبتو دنبال می کنمم😊💜(هیونجون کراشمهها:))

ارههههههههه خیلی گوگولی و کیوت بود •~•

هق...هیونجون خوشمل کیوت منه😍

💜💜💜💜

ولی حیف که از د بویز رفتتتت☹☹☹😭😭😭💔

سلام یگانهههه

خسته نباشی دخترررر

نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم

شرمندتم بخدا

 و این ام وی

عالیییییییییییییییییییییییییییی بود

راسی چرا واو نبود؟ :(

سلام یگانه جونییییییی^^
مرسییییییی^^ 
همین که هستی خودش کلیهههههه.💜💙❤
این چه حرفیه تو فعلا باید درس بخونی راستی وضعیتت چجوریه؟:))))
اصلا فوق العاده بودددددددددددد:)))))))))
واو الان یک ساله افسردگی داره موقع این ام وی یهو حالش خیلی بد شد :;;) ولی الان بهتره:)))))
راستی من المپیاد زمین قبول شدم ممکنه تو فعالیتهای وب یکم وقفه بیوفتهT_T تا اینکه تو کنکور بدی با قدرت باهم برگردیم 😎

سلام ادمین عزیز 

میشه فالو کنید 

فالو شدید

سلام کیوتی حتما^^
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۵۷ ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

نیدیحسامتقنش کجایی دلم تنگتههه بچهه

سلامممم کیوتییییی^^ منم دلم تنگ شده براتتتتتتT_T💜💜💜💜💜💜یتمثویمثویمیiejejeowehjd
المپیاد زمین شناسی قبول شدم مرحله دوش  ۲۴ خرداد:)))))
بعد امتحانامم تا ۲۵ خردادههههT_T
بعد کل لینکا وب وبکتون و اینجا خراب شده بود همه رو درست کردم:)))))
توی این دو روزم می خوام دوتا ام وی بزارم:)))))
ویکتونم که برنامه ها رو دارم می ذارم:))))

پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۱۶ ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

عجباا من کیوت نیستمم توییی XD 

وای انلاینی

وایی مبارکه افرینننن خر ذوق شدم خیلی زیاد موفق باشی گوگولیمم 

خسته هم نباشی کلی

تو کیوت ترییییییی*_*
توهم انلاینی^^💜💜💜💜
مرسیییییییی^^ امیدوارم توهم موفق باشی توی امتحانا و کل زندگیت🥰🥰🥰
بازم مرسی عزیزممم بوس رو گونت^^
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۴۲ ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

تو بیشتر کیوتییی رو زرم زر نزن XD 

شبت خوش گوگولیم 

باشه@-@ 
ولی توهم کیوتی!-!
شب تو هم بخیر💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
🌼به اولین و تنها فن سایت
پادشاه های کانسپت جدید توی کیپاپ،
A.C.E خوش اومدید^_^🌼

🍀کپی با ذکر منبع آزاد🍀
Designed By Erfan Powered by Bayan